fredag den 7. august 2015

En gammel klassekammerat og en smuk buket

For et par uger siden - da sommerferien endnu ikke var opbrugt - kom en gammel klassekammerat på besøg i kolonihavehuset. Vi har set hinanden et par gange i løbet af de sidste 5-6 år.

Hun har i mange år boet i Sverige. For nyligt led hun et smerteligt tab. 

Det var dejligt at se hende igen og mærke, at hun trods alt stadig er den stærke og sjove pige, jeg mødte første gang for 34 år siden, 
da vi startede i 1. g på Køge Gymnasium. 

Det er dejligt at have søde mennesker at dele sine minder
om en dejlig tid med. 

Jeg fik den smukkeste buket. Se bare her:


Jeg samler på kander - også kaffekander - som jeg bruger som vaser:


Denne kaffekande blev den heldige vinder af buketten.


Se lige den flotte lyserøde brudeslør sammen med roserne - så smukt!


Verden er i farver :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg meget gerne en kommentar - jeg læser dem alle og svarer så hurtigt, jeg kan :-)